Paris je t'aime - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Sella Blom - WaarBenJij.nu Paris je t'aime - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Sella Blom - WaarBenJij.nu

Paris je t'aime

Blijf op de hoogte en volg Sella

19 Oktober 2014 | Frankrijk, Parijs

Hi lieve mensjes,

19 oktober! al meer dan een maand voorbij & nog maar 2 maandjes te gaan.. wat gaat de tijd snel

In de afgelopen 3 weken heb ik het erg naar mijn zin gehad (niet eens tijd gehad voor een reisverslagje :)). Veel leuke nieuwe (ja nog meer) mensen leren kennen en gezellig samen wat barretjes en clubs af gegaan! Vorige week als hoogtepunt met een aantal Nederlandse vrienden (van onze school in Maastricht, zij studeren nu in Amiens) & Esther naar Klingande geweest.

De Italiaanse meisjes hebben ons pasta leren maken, wij hebben voor hen een tapas avondje gehouden bij Esther & Jules thuis en volgende week cursusje Guacamole maken met de Mexicaanse (gotta love international students!).

Op school (ja ja ik heb ook écht wel school hoor..) gaat het ook prima. Lessen nog steeds makkelijk te volgen met leraren die nog steeds geen fatsoenlijk woord Engels spreken. Klein minpuntje: de lesuren. Elke les duurt 3 tot 3,5 uur x 8 verschillende vakken = tel uit je winst.. Op woensdag zit ik dan ook van 09-1230 van 14-17 en van 17-20 op school (YES). Gelukkig over een weekje herfstvakantie.

Dit weekend is pap en Tom op bezoek, en ja hoor ze hebben de zon meegebracht. Vandaag de hele dag 25 graden geweest, heerlijk. Vanmorgen begonnen bij de autoshow Mondial de l'automobil 2014. Voor de autoliefhebber een paar foto's bijgevoegd. Bezoekje gebracht aan de Notre Dame (na een flinke wandeling..) & erna uitgerust van dit zware leven in Jardin du Luxembourg. Ja ook hier foto's van bijgevoegd, en ja je mag jaloers zijn. Morgen & overmorgen voorspellen ze helaas regen, maar dat mag de pret niet drukken ;)

Oja bijna vergeten, afgelopen woensdag ben ik verhuisd! Ik woon nu 1 metrostation verder richting Vanves. Ik heb een mooie kamer, eigen badkamer met een klein terrasje en moet de keuken delen met de eigenaresse. Prima

One week to go en dan lekker een weekje vrij. Met als afsluiten Ben Klock allnightlong (even alle gemiste ADE uurtjes inhalen!)

Bisous & tot snel,

Sella

  • 24 Oktober 2014 - 08:56

    Winnie:

    Ha die Sella, een kort berichtje van de iezere-clan. ik weet echt niet meer waarom ik ooit gestopt ben met studeren...oh ja. De centjes waren op :)
    Maar tot die tijd: dank de nog steeds bestaande Erasmus organisatie en GENIET!!
    Liefs van John, Winnie, Huan en Ke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 December 2014

Le décompte final

13 November 2014

Bises de Paris!

19 Oktober 2014

Paris je t'aime

27 September 2014

Midnight in Paris

22 September 2014

le temps passe vite quand on s'amuse
Sella

Erasmus exchange Paris

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 3847

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: